osdial logoΣε αντίθεση με ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο PBX με λειτουργία Call Center, που είναι ακριβό και παρουσιάζει δυσκολίες στην εγκατάσταση και εφαρμογή του, η λύση OSDial προσφέρει επαγγελματικού επιπέδου δυνατότητες Call Center σε προσιτό κόστος, επιτρέποντας στην επιχείρησή σας να παρέχει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες σας.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του OSDial Call Centerr είναι: 

Προηγμένα στατιστικά κλήσεων σε πραγματικό χρόνο (real time)

  • Παρακολούθηση status κλήσεων
  • Παρακολούθηση των καλούντων που βρίσκονται στην αναμονή

Προηγμένα στατιστικά Agent

  • Είσοδος - έξοδος στις συνεδρίες
  • Μέτρηση χρόνου παραμονής και απουσίας από τις συνεδρίες
  • Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων & μη απαντημένων κλήσεων
  • Μέσος όρος και μέγιστος χρόνος αναμονής

Δυνατότητα επιστροφής κλήσης (call back)

  • Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να κλείσει αλλά να μη χάσει τη θέση του στην αναμονή
  • Κλήση του πελάτη μόλις κάποιος agent γίνει διαθέσιμος

Πρόσθετες δυνατότητες στην αναμονή

  • Round Robin
  • Longest Waiting
  • Least Talk Time
  • Fewest Answered
  • Hunt By Threes - Random
  • Hunt By Threes - Prioritized

Ειδοποιήσεις SLA

  • Καταγραφή γεγονότων

Listen and Whisper -  Ο επόπτης μπορεί:

  • Να ακούει τις κλήσεις χωρίς ο agent ή ο πελάτης να το γνωρίζουν
  • Να μιλήσει στον agent χωρίς να γίνει αντιληπτός από τον πελάτη
  • Να επέμβει στη συνομιλία και να βοηθήσει τον agent και τον πελάτη.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την δυνατότητα διενέργειας πολλαπλών καμπανιών, δίνουν τη δυνατότητα στην επιχείρησή σας με χαμηλό κόστος, να αυξήσει τόσο την παραγωγικότητα των υπαλλήλων, όσο και τις πωλήσεις μέσω της υψηλής ικανοποίησης των πελατών.

Αποκτήστε το δικό σας Open Source Call Center χωρίς καμία προμήθεια επιπλέον αδειών χρήσης.


Go to top