ELASTIX

Στην εποχή του open-source software, η διανομή του Elastix PBX (τηλεφωνικού κέντρου) αποτελεί μια σύγχρονη, συνεχώς αναπτυσσόμενη, οικονομική λύση για την οργάνωση των τηλεφωνικών επικοινωνιών μιας εταιρίας και όχι μόνο. Το Elastix είναι ένα voip τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο στην αξιοπιστία του LINUX OS και εγκαθίσταται σε κοινό εξοπλισμό ηλεκτρονικού υπολογιστή.

elastix logo

Τι μας παρέχει όμως το Elastix;

ΓΡΑΜΜΕΣ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

  • Συνεργασία με την κλασσική τηλεφωνία PSTN και ISDN
  • Ακόμα μπορεί να συνδεθεί FCT (Fixed Cellular Terminal) για κλήσεις σε κινητά μέσω SIM κάρτας
  • Υπάρχει υποδομή για σύνδεση SIP γραμμών εναλλακτικής τηλεφωνίας

Όσο αναφορά τους πιθανούς εσωτερικούς συνδρομητές, αυτοί μπορεί να είναι:

  • SIP τηλέφωνα
  • Απλά αναλογικά τηλέφωνα
  • Softphones (εσωτερικό μέσω του υπολογιστή)
  • Κινητά με wi-fi υποστήριξη πρωτοκόλλου SIP μέσω ασυρμάτου δικτύου

ΔΙΚΤΥΟ

  • Κοινός εξοπλισμός switch, routers και υποδομή (καλωδιώσεις) με data δίκτυο
  • Διαχείριση μέσω οποιουδήποτε Η/Υ του δικτύου
  • Σύνδεση με απομακρυσμένους προορισμούς μέσω vpn

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

  • IVR (Interactive Voice Response) για μήνυμα υποδοχής και δρομολόγηση κλήσεων στα αρμόδια τμήματα
  • Τηλεφωνητής με δυνατότητα αποστολή μηνύματος σε Email
  • Καταγραφή κλήσεων
  • Αναλυτική κατάσταση εισερχομένων εξερχόμενων κλήσεων
  • Σύστημα παραλαβής και λήψης φαξ (fax server)
  • Δυνατότητα αποστολής τον εισερχομένων φαξ σε email
  • Δυνατότητα ζωντανής γραπτής συνομιλίας μέσω Η/Υ (live chat)
  • Υποστήριξη ημερήσιας - νυχτερινής λειτουργίας
  • Δυνατότητα δρομολόγησης εισερχόμενων / εξερχόμενων κλήσεων
  • Μουσική στην αναμονή (music on hold)
  • Address Book πελατών
  • Γραφική αναπαράσταση λειτουργίας γραμμών και εσωτερικών
  • Ηχητική ανακοίνωση στις τηλεφωνικές συσκευές
  • Κατεπιλογή κουδουνισμού βάσει του DDI, δηλαδή συγκεκριμένοι αριθμοί πηγαίνουν σε συγκεκριμένους προορισμούς
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο με PIN
  • Αποκλεισμός συγκεκριμένων αριθμών από εισερχόμενες κλήσεις
  • Απομακρυσμένα εσωτεριά μέσω vpn
  • Φραγές κλήσεων
  • Αναμονή Εισερχομένων Κλήσεων (Call Parking)
  • Προώθηση Εισερχομένων Κλήσεων (Call Forwarding)
  • Δρομολόγηση εξερχομένων κλήσεων σε διαφορετικό πάροχο τηλεφωνίας ανάλογα με κριτήρια που εσείς καθορίζετε όπως πχ το κόστος της γραμμής
  • Τηλεφωνική Διάσκεψη (Conferencing) όπου είναι εφικτός ο συγχρονισμός όλων των συμμετεχόντων σε ένα κοινό κανάλι επικοινωνίας
  • Δυνατότητα σύνδεσης των παραρτημάτων της εταιρίας σας που βρίσκονται σε διαφορετική γεωγραφική περιοχή σε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο έτσι ώστε να πραγματοποιείτε απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις με μηδενικό κόστος.
  • Ενσωματωμένος περιοριστής ηχούς (echo canceller)
  • Υποστηριζόμενοι codecs : ADPCM, G.711 (A-Law & μ-Law), G.722, G.723.1 (pass through), G.726, G.729 (με άδεια χρήσης), GSM, iLBC
  • Call Center λειτουργία για προώθηση διαφημιστικής καμπάνιας

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
Go to top